سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  قدیر
همه چیز با انفاق کاستی گیرد، جز دانش . [امام علی علیه السلام]
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
75277
بازدیدهای امروز وبلاگ
22
بازدیدهای دیروز وبلاگ
6
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
قدیر
سجاد رحیمی
مطالب و عکس های عرفانی و مذهبی
لوگوی وبلاگ
قدیر
بایگانی
دی 86
بهمن 86
اسفند 86
فروردین
اردیبهشت
خرداد87
بهار 1387
اوقات شرعی
لوگوی دوستان



اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   سجاد رحیمی  

عنوان متن تفاوت احمدی نژاد با سید حسن خمینی؟! سه شنبه 86 بهمن 30  ساعت 3:26 عصر

تفاوت احمدی نژاد با سید حسن خمینی؟!

توهین، تخریب و هتاکی زشت است و قبیح. چه از سر بغض و کینه باشد، چه از سر جهل و نادانی. چه از اصولگرایان سربزند و چه از اصلاح طلبان... همه در پیشگاه "قانون" باید یکسان باشند. رییس جمهور، وزیر، وکیل، شهردار، قاضی، عامه مردم و ...
اما تنها مدتی پیش بود که یکی از سایتهای مدعی اصولگرایی!با مقایسه ای توهین آمیز درصدد آن برآمده بود تا رییس جمهور را همچون بنی صدر دیکتاتور معرفی کند! هر چند سکوت بسیاری از مسئولین و رسانه ها در آن برهه از زمان هنوز هم معنادار به نظر می رسد اما اگر از این پس و به گفته رییس مجلس، قرار بر برخورد با "چماقداران اینترنتی" است که البته باید زودتر از اینها چنین تصمیمی اتخاذ می گردید، شایسته است تا هر چه سریعتر با رسانه هایی که با نام انتقاد، بدترین تخریبها را علیه دولت و شخص رییس جمهور روا می دارند برخورد متناسب صورت گیرد. متاسفانه سیر تخریب و انتقاد به دولت آنقدر اوج گرفته است که جدای بسیاری از رسانه ها و سایتهای ضد دولتی که از آنها انتظاری جز تخریب دولت و رییس جمهور نیز نمی رود، برخی از سایتهایی که همواره داعیه دار اصولگرایی بوده اند نیز محور فعالیت خود را "تخریب دولت" قرار داده اند و البته اگر فرصت کنند، در پاره ای از اوقات نیز به کار خبر رسانی و اطلاع رسانی مشغول می شوند.
سیر تخریبها و سیاه نمایی های علیه دولت تا آنجا پیش رفته است که متاسفانه حتی شخص مقام معظم رهبری نیز نتواستند براحتی از کنار چنین رویداد تلخی عبور کنند و در هشداری صریح در تیرماه سال جاری و در جمع مسئولین نظام چنین فرمودند:
? ... بعضی از اقدامها را اگر بکنید، میگویند چرا کردید، به این دلائل غلط بود؛ اگر همان اقدام را نکنید، میگویند چرا نکردید، به این دلائل خطا بود! دلیل میشمرند؛ باب تحلیل هم که واسع است؛ هرچه دلشان میخواهد، میگویند! آنها اهمیتى ندارند. حق، خودش را نشان خواهد داد ... ?
اما حتی با وجود انتقاد بی پرده معظم له از رسانه های بهانه جو و هتاک، سیر تخریبهای دولت و شخص رییس جمهور هم چنان و حتی با سرعتی مضاعف نسبت به گذشته دنبال می گردد که به نظر می سد طرح ساماندهی به عملکرد رسانه های اینترنتی (یا همان چماقداران اینترنتی) از سوی وزارت ارشاد بهترین راهکار برای کنترل چنین معضلی خواهد بود که البته در این میان از برخی مسئولینی که تنها در برخی مواقع موضع گیری می کنند نیز انتظار بیشتری می رود.
کاش به زودی شاهد روزی باشیم که "قانون" از حق رییس جمهور کوتاه نیاید، نه به خاطر شخص رییس جمهور، به خاطر میلیونها هوادارو وطرفدار او...


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ب
[عناوین آرشیوشده]


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ