سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  قدیر
در دوستِ بخیل، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
75303
بازدیدهای امروز وبلاگ
13
بازدیدهای دیروز وبلاگ
35
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
قدیر
سجاد رحیمی
مطالب و عکس های عرفانی و مذهبی
لوگوی وبلاگ
قدیر
بایگانی
دی 86
بهمن 86
اسفند 86
فروردین
اردیبهشت
خرداد87
بهار 1387
اوقات شرعی
لوگوی دوستان



اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   سجاد رحیمی  

عنوان متن عیسی مسیح(ع) فرمانده لشکر مهدی صاحب الزمان(عج) سه شنبه 86 دی 11  ساعت 11:46 صبح

عیسی مسیح(ع)
فرمانده لشکر مهدی صاحب الزمان(عج)
 

سربازان حضرت مهدی(عج) از ملیت های گوناگونی تشکیل شده اند و حضرت مسیح (ع) فرماندهی آنها را به عهده دارد.
به گزارش رسیده: پیامبر(ص)و ائمه اطهار(ع) روایات فراوانی درباره خصوصیات جنگ ها و لشگرکشی های آخرالزمان نقل فرموده اند و در آن نام بسیاری از بزرگان و نیکان روزگار که در رکاب حضرت ولی عصر(عج) شمشیر می زنند برده شده است.
به هنگام قیام، با شیوه خاصی فراخوانی می شوند. افرادی که از پیش برای فرماندهی تعیین شده اند، هدایت لشکریان و عملیات جنگی را به عهده می گیرند.
سپاهیانی که با شرایط خاصی در ارتش مهدی(عج) پذیرفته می شوند، دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. تعدادی در کادر اولیه وجود دارند و گروهی به ارتش حضرت می پیوندند و از گروهی به عنوان گارد حفاظت نام برده شده است.
در روایات نام افرادی را می بینیم که یا عملیات نظامی خاصی و یا فرماندهی تعدادی از لشکریان به آنان سپرده شده است. امیر مومنان(ع) در خطبه ای می فرماید: آن گاه مهدی(عج) حضرت عیسی را به جانشینی خود، در عملیات تهاجمی علیه دجال برمی گزیند. عیسی(ع) برای یافتن و سرکوبی دجال حرکت می کند.
دجال که همه جهان را در سلطه خود دارد و کشاورزان و نسل بشری را نابود کرده است، مردم را به خویش می خواند و هر کس که او را بپذیرد، مورد لطف قرار می گیرد و اگر خودداری ورزد، او را می کشد. سراسر جهان، جز مکه، مدینه و بیت المقدس را در هم نوردیده است و همه فرزندان نامشروع از شرق و غرب جهان پیرامونش گرد آمده اند.
دجال به سوی حجاز حرکت می کند و عیسی(ع) در گردنه "هرشا" به او می رسد و فریادی هولناک بر او می کشد و ضربه ای سخت بر او فرود می آورد و او را در شعله های آتش ذوب می کند؛ آن سان که سرب در آتش ذوب می شود.
فرود آوردن ضربه ای که ذوب شدن دجال را در پی دارد، شاید در اثر به کار گیری مدرن ترین سلاح های آن روز باشد و ممکن است حکایت از اعجاز حضرت مسیح کند.
در ویژگی حضرت عیسی(ع) آمده است: او چنان ابهتی دارد که چون دشمن او را می بیند، به یاد مرگ می افتد، چنان که گویی عیسی قصد جانش را کرده است.

----------------------------
پی نوشت
1-الشیعة و الرجعة، ج1،ص167.
2-ابن حمّاد، فتن،ص161.
3-نشانه هایی از دولت موعود، نجم الدین طبسی


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ب
[عناوین آرشیوشده]


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ